HEJ BLÅGGEN!

Som sagt så var vi i Lycksele igår för att köra den 2 deltävlingen i Rockkarusellen.
Jag Johan Linus och Lina satt oss i bilen och drog dit.
Som sagt så gick allt åt helvetet , publiken bestod av typ 8 stillastående människor som enligt min uppfattning aldrig hört hiphop förr, sen var ljudet åt helvetet kasst , ljudteknikerna visste varken ut eller in
Så efter detta drama så försöker vi infinna oss i att vi aldrig varit där!

Det är mycket som är på g osv just nu så ni får hålla ögonen öppna

Sen kan jag redan nu upplysa er om att den sista deltävlingen kommer att vara på Mullberget i Skellefteå i början av Mars
Så jag hoppas att alla som har tid och möjlighet kommer dit och röstar på oss , för de kommer att bli ett helt galet framträdande eftersom vi måste ta igen de som gick åt skogen i Lycksele!


På återseende /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0